Welkom - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Danielle Ladage - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Danielle Ladage - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: danielleladage

Blijf op de hoogte en volg Danielle

05 Oktober 2010 | Nederland, Rotterdam

Welkom

Na 9 jaar dromen, na 1 ½ jaar beseffen dat het er toch echt van gaat komen, na maanden van voorbereiden, plannen, werken, sparen, lijstjes van lijstjes van lijstjes gemaakt te hebben, is het aftellen nu echt begonnen, het is zover: Australia here I come!!! Ik heb er echt onwijs veel zin in en ben benieuwd wat ik allemaal ga doen, beleven en tegenkomen. Maar vind het ook vreselijk spannend, helemaal in m’n uppie naar de andere kant van de wereld…

Het gaat vast goed komen! Ik ben van plan om allemaal leuke dingen te gaan doen en er vreselijk van te genieten! De bedoeling is om mijn avonturen en belevenissen op deze website bij te houden, zodat degenen die het leuk vinden een beetje met me mee op reis gaan. En reacties/berichtjes zijn altijd leuk en welkom!

Ik vertrek vrijdagmiddag 22 okt vanaf Amsterdam via Hong Kong naar Cairns. Ik zal via de oh zo beroemde oostkust afzakken naar Brisbane, vervolgens staan Sydney, Melbourne en Adelaide op mijn wensenlijstje.
Wat ik onderweg allemaal tegenkom of ga doen zie ik dan wel, ik heb 6 weken de tijd!

Tot het volgende berichtje!

  • 05 Oktober 2010 - 04:47

    Paul En Guido:

    Hey wijffie!
    Wij gaan je volgen hoor! Echt waanzinnig knap van je dat je dit in je eentje gaat doen. Maar pas wel goed op jezelf hoor! Nog een paar weken en dan is het zover.
    Nog veel plezier met de voorbereidingen ( of moet ik zeggen: veel stressen? )
    Groetjes en liefs van ons
    Paul en Guido

  • 05 Oktober 2010 - 06:59

    Nelleke:

    Schat,
    Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen! Je gaat een onwijs leuke vakantie tegemoet waar je heel je leven met veel plezier op terug kan kijken.

    Ik zal je zeker volgen. Zie je dinsdag xx Nel

  • 05 Oktober 2010 - 08:01

    Martine:

    Ik ga je zeker volgen!
    Succes nog even met de voorbereidingen!

  • 05 Oktober 2010 - 08:46

    Judith:

    Hey meid,

    Leuk geschreven. Het gaat helemaal goed komen hoor! Respect voor je dat jij het lef hebt om alleen te gaan.

    x Juud

  • 05 Oktober 2010 - 09:30

    Sandy:

    Heel veel plezier daar, geniet en doe waar je al jaren van droomt!
    Groetjes Sandy

  • 05 Oktober 2010 - 12:08

    Carola:

    Geweldig, dat je dit durft! Geniet er maar lekker van, en veel plezier!

    Groetjes,
    Carola

  • 05 Oktober 2010 - 18:19

    Sebastiaan En Anke:

    Hoi Danielle,

    wat ontzettend spannend en wat gaaf dat het bijna zover is. Je zult het helemaal geweldig vinden. Heerlijk 6 weken rondtrekken en allerlei onverwachte dingen meemaken.
    wel vaak een reisverslag sturen. Dan kunnen we met je meereizen.

    groeten, sebastiaan en anke

  • 06 Oktober 2010 - 18:17

    Suus:

    hey stoer aussie chick! leuk dat je een blog bij gaat houden, hoop ook dat er foto´s op gaan komen, kan ik lekker mee kijken en lezen ;-) alles onder controle met regelen of begint de stress toe te slaan? Heb je mn bericht gelezen op hyves over de katten? x Suus

  • 07 Oktober 2010 - 08:43

    Ineke:

    Ha, liefe dochter.
    Aftellen is voor ons nu ook begonnen en kijken er naar uit om je naar schiphol te brengen.
    Hi Hi, nee hoor grapje en dat weet je ook best wel.
    We zien er een beetje tegen op,maar vinden het helemaal tof dat je zo'n reis gaat ondernemen.
    Binnenkort zien we elkaar,
    Hou van je, bay bay.

  • 07 Oktober 2010 - 18:36

    Hans En Michella:

    wij willen je ook vanuit wiesmoor een heel goede reis toewensen pas goed op jezelf en we proberen je te volgen natuurlijk

    groetjes
    hans en michella

  • 08 Oktober 2010 - 05:56

    Margriet:

    Je staat er positief in en wij zullen het zeker lezen gaan.GENIET en groeten uit Achthuizen van je "oude buurtjes"

  • 09 Oktober 2010 - 17:07

    Evelien:

    Begint nu echt op te schieten dan!
    Wens je veel leuke avonturen toe, wat vast goed gaat komen daar!

    Groetjes,
    Evelien

  • 18 Oktober 2010 - 20:18

    Lizette:

    Tuurlijk gaan we je volgen!!
    Heel veel plezier en maak er wat van, we zijn trots op je!!

  • 21 Oktober 2010 - 18:51

    Elza:

    Ik leef mee....
    Veel plezier!!
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken!
    x

  • 23 Oktober 2010 - 17:25

    Wim En Rita:

    Nou danielle ook wij zijn er klaar voor om je te volgen,en we vinden het ontzettend dapper van je om je droom waar te maken en om in je eentje dit avontuur aan te gaan.
    Lieve meid een heel fijne tijd gewenst en tot het volgende berichtje.xx wim en rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Danielle

Actief sinds 11 Juni 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 58673

Voorgaande reizen:

27 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Daantje goes to Vietnam!!!

24 Maart 2012 - 10 Mei 2012

Daantje goes to Asia

22 Oktober 2010 - 04 December 2010

Daantje goes Down Under

Landen bezocht: