Aankomst Cairns - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Danielle Ladage - WaarBenJij.nu Aankomst Cairns - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Danielle Ladage - WaarBenJij.nu

Aankomst Cairns

Door: danielleladage

Blijf op de hoogte en volg Danielle

24 Oktober 2010 | Australië, Port Douglas

De vliegreis van 7 uur was afzien. De vrouw naast me dacht dat ze mijn stoel ook wel voor de helft mocht gebruiken, waardoor er om het half uur het nodige trek en duwwerk ontstond en ze slurpte ook nog! En de man naast me was blijkbaar dol op komische films, hij heeft 7 uur alleen maar hardop gelachen!...Dan zijn 7 uur lang!

Maar de aankomst was super!!!
Iedereen is zo vriendelijk en relaxt in Australie! Je wordt meteen geholpen met je zware tas, transfer die ik gister op stel en sprong had geregeld (omdat ik het een beetje vergeten was...) stond al voor me klaar. De zon schijnt, 28C met een heerlijke bries. Voelde me helemaal top! Ik ben er toch maar mooi!

Na een rit van een uur langs een geweldige kust kwam ik bij m'n hostel. En dat was even slikken. Het is leuk en knus, al zou ik graag de fotograaf willen spreken die de foto van het zwembad gemaakt heeft, dat is toch erg kunstig gedaan....herken het gewoon niet terug :-P
Ik slaap op een 4 persoonskamer, waarvan er 2 bedden bezet zijn, maar ze hebben wel de hele kamer in beslag genomen...erg benieuwd wie de meiden zijn achter deze inmense puinhoop.

Net even rond gelopen in het stadje. grappig om veel te herkennen (ben hier 9 jaar terug ook geweest) en om de veranderingen te zien.
Heb ook 2 tours geboekt: dinsdag een hele dag snorkelen en donderdag een dagtour naar Daintree & Cape Tribulation.

En nu...ga ik stoppen, ik ga naar het strand m'n jetlag uitslapen...

Iedereen dikke kus en de foto's gaan volgen!

  • 24 Oktober 2010 - 06:42

    Margriet:

    Leuk om je verslag te lezen.
    Ben maar blij dat je daar aan het strand ligt hier is het regenachtig koud weer brrr. Geniet er van en we blijven je volgen.
    lieve groeten Margriet

  • 24 Oktober 2010 - 09:15

    Nathalie En Harald:

    Wat fijn dat alles goed is gegaan, nu kan het grote genieten beginnen. Ik vind het erg stoer dat je dit toch maar in je eentje doet! Groeten vanuit een regenachtig Ootmarsum.

  • 24 Oktober 2010 - 10:33

    Joachim En Nelleke:

    Lieve Daan, fijn om te lezen dat het goed gaat geniet ervan hopelijk zie je mooie dingen tijdens het snorkelen.

    Zijn er nog leuke mannen :-) xx Jo en Nel

  • 24 Oktober 2010 - 10:38

    Paul En Guido:

    Hey stoer wijf!
    Fijn dat je er bent, het is toch altijd eng zo'n lange reis.
    Maar je kunt nu echt gaan genieten van alles. Hopelijk ben je de jetlag al kwijt!
    Liefs van ons!

  • 24 Oktober 2010 - 10:51

    Judith:

    Fijn dat de vliegreis goed gegaan is! Nu lekker genieten. Maar zo te horen is dat geen probleem ;-)

  • 24 Oktober 2010 - 10:56

    Sebastiaan En Anke:

    Hoi Daniëlle,

    ontzettend leuk om jouw reisverslagen te lezen. Schrijf er nog maar lekker veel. We wisten helemaal niet dat je 9 jaar geleden ook in Australië bent geweest. Zo te lezen is de sfeer en de relaxheid in Australië te vergelijken met Nieuw-Zeeland. Dat wordt een topvakantie.
    Heel veel plezier en geniet ervan!

  • 24 Oktober 2010 - 14:03

    Suus:

    Ha Daan, klinkt goed allemaal zeg! Eric en ik hebben erg gelachen om je verhaal over de medepassagiers en je stukje over de fotograaf van het hostel!

  • 24 Oktober 2010 - 20:00

    Hans En Michella:

    hoi danielle fijn dat je goed aangekomen bent waren even in lux dus reageren nu pas tgeniet lekker en we volgen je verder

    groetjes hans en michella

  • 25 Oktober 2010 - 06:56

    Rob:

    Hi Daan, dat klinkt al helemaal goed..de lange vliegtuigreis zit er lekker op.. nu relaxen..en morgen veel fun met snorkelen op de rif. dikke kus Rob

  • 26 Oktober 2010 - 02:13

    Mieke:

    He Danielle,

    Leuk, dat je nu dan toch eindelijk in Aus bent aangekomen!!
    Ik leef weer helemaal mee in je reiservaring want herken me er helemaal in. Ben ook een keer via Hong Kong gevlogen en had via het reisbureau heel goedkoop een hotelkamer geboekt. Vanaf de airpoort 2 uur verder met de trein was ik er pas en het hotel piepklein. Maar ik had het gevonden!!! Met een suf hoofd en een moe lijf.
    Ben nu precies drie weken terug uit Nederland, samen met mijn zoontje van 1,5 naar mijn ouders geweest voor een aantal weken. Na zo'n lange reis ben je blij dat je het dan toch maar even gemaakt heb!

    Ik ben zelf hier alleen nog maar in de West geweest. Ik weet dat Cairns erg mooi is en snorkelen ook erg duur... haha Maar ja, neem het er maar van!
    Veel plezier en genier ervan! Ik lees met plezier je mails!

    Groejes, Mieke

  • 26 Oktober 2010 - 13:10

    Kati:

    hopelijk komt mijn berichtje goed aan je weet hoe spastisch ik ben met internetten - but I do try.. ik hoop dat - you have the time of your life even if you are up-side-down take care luv Kati

  • 27 Oktober 2010 - 09:00

    Suus:

    Kijk die stoere chick lekker in haar bikini op het strand... en wij maar rillen hier! Dat van het snorkelen is erg herkenbaar: beetje engig en raar ademen... weet dat ik de neiging had om dat mond ding bijna fijn te kauwen.. Succes met de Belgen! X

  • 29 Oktober 2010 - 11:57

    Evelien:

    Fijn te horen dat je veilig bent aangekomen en je reisgenoten ook overleefd hebt :-)
    Heb zelf voor school (NHTV) ook wel eens foto's van hotels gemaakt en verbaasde me er toen ook over hoe mooi het er ineens uitzag op de site van Neckermann...
    Groetjes en ben benieuwd naar je avonturen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Douglas

Danielle

Actief sinds 11 Juni 2010
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 58674

Voorgaande reizen:

27 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Daantje goes to Vietnam!!!

24 Maart 2012 - 10 Mei 2012

Daantje goes to Asia

22 Oktober 2010 - 04 December 2010

Daantje goes Down Under

Landen bezocht: