Sydney deel 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Danielle Ladage - WaarBenJij.nu Sydney deel 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Danielle Ladage - WaarBenJij.nu

Sydney deel 2

Door: danielleladage

Blijf op de hoogte en volg Danielle

18 November 2010 | Australië, Sydney

Dinsdag begon de dag bewolkt en ze hadden buien opgegeven, maar toch de gok gewaagd om met de trein en de bus naar Bondi Beach te gaan. En gelukkig was het een goede gok, want het is de hele dag stralend mooi weer geweest!
Was zo gaaf om Bondi Beach nu met eigen ogen te zien, daar ik op de tv vaak keek naar Bondi Rescue. (Helaas)was er vandaag geen rescue nodig, maar de mannen waren wel aanwezig, en ja Hoppo had dienst!
Bondi kan normaal erg druk zijn, maar op een doordeweekse dag met een matige weersvoorspelling was het heerlijk rustig. lekker op het strand liggen bakken om daarna een lange wandeling naar Bronte Beach te maken. Erg mooie uitzichten gezien en natuurlijk veel foto's genomen!

Woensdag ben ik naar het Aquarium geweest. Mooi, maar niet indrukwekkend. Wat dat betreft ben ik toch wel verwend met Blijdorp.
Heb Chinatown een nieuwe kans gegeven en moet eerlijk toegeven, was toch wel leuk hoor!
Heb meteen de Chinese Garden bezocht, mooi!
En Paddy's Market bleek niet alleen in het weekend, maar tegenwoordig ook op woensdag open te zijn. Het zijn grote hallen met vreselijk veel souvenierskraampjes. Heerlijk lopen struinen.
Kortom weer een dag veel gelopen en heerlijk genoten! S avonds ben ik met mijn roommates wat gaan eten en zijn we daarna nog even goed op stap geweest. En ik moet toegeven hier in Sydney weten ze ook wel wat uitgaan is!!!

Vandaag uitgecheckt en nog even rondje door Sydney gedaan...snif...
Straks met de trein naar Melbourne...weer een lange reis voor de boeg...

• 18 November 2010 - 18:31

Anke En Sebastiaan:

Hoi Danielle,
    Wat is het leuk om elke keer weer jouw verslagen te lezen. Wij vinden het super wat je doet maar geef ons maar het comfort en de luxe van een camper (hahahaha). Succes Down Under en heel veel plezier daar.

Groeten,
    Anke en Sebastiaan

• 18 November 2010 - 23:23

Judith:

Hey Daan,

Volgens mij begin je al een beetje te wennen aan het leven daar haha. Heerlijk hoor!
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad in Sydney. Ben jaloers!

Groetjes,
    Juud

• 19 November 2010 - 07:39

Suus:

wauw, zo te lezen is Sydney echt heel gaaf... en wat een mooie foto´s ook! Grappig, ik dacht ook dat the Opera House in het water lag, zeker opties bedrog ofzo?! Ik ga je ook nog even terugmailen. Geniet! x

• 19 November 2010 - 14:41

Frodo & Smiegel:

Hoi Hoi !!
    Volgens ons heb je het zo naar je zin dat je voorlopig geen trek hebt om huiswaarts te keren en wat ook gezegd moet worden, je ziet er ontspannen en geweldig uit.
    Ook wij hebben het erg naar ons zin en worden prima verzorgt, maar verlangen ook wel weer naar ons eigen stekje.
    Voorlopig zijn we nog lekker ondeugend en ravotten er wat af met ze,n tweeën.
    Geniet van Melbourne en je krijgt een lieflijk bijtje van Smiegel en van de sloper (Frodo) een zacht kopje.